Rådgivning

Virksomhedssekretær

Forside / Rådgivning / Økonomi / Regnskab & Skat / Virksomhedssekretær

Virksomhedssekretær

LHN har et effektivt og kompetent assistentteam, der kan løse alle dine regnskabsopgaver fra vores kontor i Tinglev.

Hvis du ønsker det, kan vi sende en assistent ud til dit kontor som virksomhedssekretær.

Brug din tid på det du brænder for

En virksomhedssekretær kan hjælpe med regnskabsarbejdet og en lang række administrative opgaver:

  • Løbende kontering
  • Betaling af regninger
  • Indberetning og betaling af moms og skat
  • Udarbejdelse af fakturaer og kundeopfølgning
  • Lønregnskab til medarbejdere
  • Mail- og brevskrivning.

Vi frigør din tid, så du kan bruge din energi på det, du virkelig brænder for. 

Kontakt LHN og hør, hvordan vi kan hjælpe præcis din bedrift.

Anja Jürgensen Kruhl

Regnskabsassistent og virksomhedssekretær

Dir. tlf.: 73642912
E-mail: aj@lhn.dk

Ina Iwersen

Regnskabsassistent, Virksomhedssekretær

Dir. tlf.: 73642911
E-mail: ii@lhn.dk

Maja Klein Wassink

Regnskabsassistent, Virksomhedssekretær

Dir. tlf.: 73642901
E-mail: mkw@lhn.dk

Sonja Lunderskov

Regnskabsassistent, Virksomhedssekretær

Dir. tlf.: 73642937
E-mail: sol@lhn.dk