Om LHN

Foreningen

Forside / Om LHN / Foreningen / Bliv medlem

Medlemmer – en vigtig platform

LHN’s bestyrelse arbejder for, at landbruget som erhverv får de bedst mulige rammebetingelser. ”Det bedst mulige” er ikke altid 100 % optimalt, men uden den politiske interessevaretagelse og den faglige viden og backup fra landbrugets organisationer ville det ganske givet se meget værre ud for dansk landbrugs fremtid.

Netop det politiske arbejde kræver, at vi som forening har en god platform at stå på. Derfor tæller hvert eneste LHN-medlem og netop derfor er opbakningen fra vores medlemmer meget vigtig for os.

Bliv medlem

Hos LHN er vi overbeviste om, at det er vigtigere end nogensinde, at vi som erhverv står foreningspolitisk stærkt. Vi skal kæmpe i fællesskab for at skaffe de bedst mulige rammebetingelser for vores erhverv. Præcis dét kæmper LHN’s bestyrelse ufortrødent for. Derfor skal der heller ikke herske tvivl om, at hvert eneste medlem tæller – og uden medlemmer ingen forening og ingen indflydelse.

Som medlem af LHN bliver du også automatisk medlem af Landbrug & Fødevarer. Med medlemskabet af L&F har LHN en stærk og indflydelsesrig organisation i ryggen, der kæmper landbrugets sag såvel landspolitisk som på EU-niveau.

Som medlem er du med til at sætte landbruget på den politiske dagsorden.

Overvejer du at blive medlem?

Kontakt os og hør nærmere

Tlf. 7364 3000

E-mail lhn@lhn.dk

Ønsker du at blive medlem?

Som forening kæmper vi for at sikre de bedste forudsætninger for landbruget i Danmark. Det er afgørende, at vi som erhverv står foreningspolitisk stærkt.

Bliv medlem
Se medlemsfordele