Om LHN

Foreningen

Forside / Om LHN / Foreningen / Medlemsfordele

Medlemmer – en vigtig platform

LHN’s bestyrelse arbejder for, at landbruget som erhverv får de bedst mulige rammebetingelser. ”Det bedst mulige” er ikke altid 100 % optimalt, men uden den politiske interessevaretagelse og den faglige viden og backup fra landbrugets organisationer ville det ganske givet se meget værre ud for dansk landbrugs fremtid.

Netop det politiske arbejde kræver, at vi som forening har en god platform at stå på. Derfor tæller hvert eneste LHN-medlem og netop derfor er opbakningen fra vores medlemmer meget vigtig for os.

Medlemsfordele

Som medlem af LHN får du en masse fordele. Du får bl.a. økonomiske besparelser til din bedrift og dit privatliv. Foreningsmedlemmers familier og ansatte kan nyde fordele ved dit medlemskab. De får adgang til en række eksklusive fordele med økonomisk gevinst, f.eks.:

Som medlem af LHN bliver du også medlem af Landbrug & Fødevarer. Med det medlemskab får du adgang til kontante rabatter hos virksomheder som Profil Optik, Dansommer, Novasol, Sol og Strand, DecoFarver, FitShop, FarmerKids, Tivoli i København, Tivoli Friheden, LEGOLAND, forskellige hoteller og mange flere.
Du får også adgang til Landbrug & Fødevarers fordelsshop, hvor du kan købe interiør, lyd, rejser, køkken og meget andet. Priserne for medlemmer er nedsatte og attraktive.

Andre medlemsfordele:

Kontakt LHN og hør mere om, hvilke fordele du kan nyde godt af med et medlemskab.

Ønsker du at blive medlem?

Som forening kæmper vi for at sikre de bedste forudsætninger for landbruget i Danmark. Det er afgørende, at vi som erhverv står foreningspolitisk stærkt.

Se medlemsfordele